ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR(FIREFOX)

..

.::ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ AggAtHiΑ::.

Blog Archive

ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR....

Αναγνώστες

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ LIVE


Ο Ερνέστο Βαλβέρδε αν και ξεκαθάρισε πως αυτή την στιγμή τον δεσμεύει το συμβόλαιο με την Βιγιαρεάλ, έσταξε... μέλι για τον Ολυμπιακό και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο επιστροφής!


Σε συνέντευξή του στον ΑΝΤ1 και τον συνάδελφο Δημήτρη Ανδρικόπουλο ο νυν προπονητής της Βιγιαρεάλ και πρώην του Ολυμπιακού, Ερνέστο Βαλβέρδε μίλησε για:

Τους λόγους που έφυγε από την Ελλάδα:

Δεν είναι αλήθεια, ότι ζήτησα παραπάνω χρήματα. Είχαμε μία δέσμευση αλλά τελικά αυτό άλλαξε και έτσι εγώ κατάλαβα πως δεν υπήρχε λόγος να συνεχίσω. Δεν είχα πρόβλημα με' αυτό. Χάλασαν οι διαπραγματεύσεις ανάμεσα στις δύο πλευρές. Δεν μου έχει μείνει καμία πικρία. Έίχα ζητήσει να σεβαστούν μία δέσμευση και εκείνοι δεν την σεβάστηκαν και έτσι τελείωσαν όλα.

Για τον αν υπήρξε συμφωνία:

Είχαμε μία προφορική δέσμευση. Αυτό πλέον είναι είναι ιστορία. Στον κόσμο του ποδοσφαίρου καμιά φορά συμφωνείς με κάτι και μετά δεν συμφωνείς. Από την στιγμή που δεν σεβάστηκαν την επιθυμία μου δεν μπορούσαμε να συνεχίσουμε.

Για το αν γνωρίζει για ενδιαφέρον του Παναθηναϊκού:

Όχι, δεν ξέρω απολύτως τίποτα.

Για το αν θα γυρνούσε στον Ολυμπιακό:

Παρακαλώ. Δεν ξέρω τίοτα. Εγώ έχω συμβόλαιο με την Βιγιαρεάλ. Δεν σκέφυομαι τέτοια πράγματα. Αν θέλει ο σύλλογος για την επόμενη χρονιά το συζητάμε.

Για το αν τον έπαιρνε τηλέφωνο ο Σ. Κόκκαλης και το τι θα έλεγε:

Αυτήν την στιγμή έχω συμβόλαιο με την Βιγιαρεάλ. Το σημαντικό είναι αυτό.

Για αυτό που είπε ο Ιμπάνιεθ ότι νοσταλγεί τον Ολυμπιακό:

Δεν ξέρω. Πρέπει να ρωτήσετε τον ίδιο. Το είπε όντως ο Ιμπάνιεθ ή... Προσωπικά πέρασα καλά στην Αθήνα. Έχω μία όμορφη ανάμνηση από τον Πειραιά και τον Ολυμπιακό αλλά εδώ είμαι πολύ ευχαριστημένος.

Για το μέλλον:

Δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει. Όλα είναι ανοιχτά στο μέλλον. Ποτέ μην λες ποτέ. Εγώ κοιτάζω τι γίνεται σήμερα στη Βιγιαρεάλ. Η ομάδα αυτή μου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά. Ο πρόεδρος με στήριξε και έχω πολύ δυνατή δέσμευση με την ομάδα.

Για τον κόσμο του Ολυμπιακού:

Τι να πω. Ευγνωμονώ τον κόσμο για την συμπάθεια προς το πρόσωπό μου και ξέρω ότι το κάνουν επειδή είναι ένας λαός ανιδιοτελής αυτήν την περίοδο είναι σε δύσκολη στιγμή. Πρέπει όμως να συνεχίσουν να βοηθούν την ομάδα τους.

Για το τι φταίει και ο Ολυμπιακός έχει τέτοια διαφορά με τον Παναθηναϊκό:

Δεν ξέρω. Δεν είμαι εκεί για να ξέρω. Δεν ξέρω τι ομάδες έχουν οι Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός. Δεν μπορώ να πω.

Για το πως πέρασε στην Ελλάδα:

Ήμουν έναν χρόνο στην Ελλάδα. Πέρασα πολύ καλά. Ο κόσμος μου συμπεριφέρθηκε πολύ καλά. Θεωρώ ότι κάναμε καλή δουλειά στον Ολυμπιακό. Ο καιρός περνάει και εγώ είμαι ικανοποιημένους εδώ. Έκανα φίλους στην Ελλάδα. Η ατμόσφαιρα το Καραϊσκάκη είναι πολύ καλή, όμως ίσως οι οπαδοί είναι λίγο υπερβολικοί.

Για το ποιοί από τον Ολυμπιακό θα μπορούσαν να παίξουν στην Πριμέρα Ντιβιζιόν:

Δεν ξέρω, αλλά υπάρχουν σίγουρα παίκτες, όπως οι Νικοπολίδης και Στολτίδης, που σε μικρότερη ηλικία θα μπορούσαν να παίξουν.

Για το τι μήνυμα έχει να στείλει:

Είμαι ευγνώμονων που είχαμε μία πολύ καλή σχέση. Με αντιμετώπισαν πολύ καλά στον Ολυμπιακό. Τους ευχαριστώ πάντα. Η ατμόσφαιρα στο Καραϊσκάκη είναι πολύ καλή. Πολλές φορές ο κόσμος είναι απαιτητικός και ζητά πολλά από τους παίκτες.


gazzetta

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Tα εξώφυλλα των πολιτικών - αθλητικών εφημερίδων