ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR(FIREFOX)

..

.::ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ AggAtHiΑ::.

Blog Archive

ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR....

Αναγνώστες

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ LIVE

Τζούλια Αλεξανδράτου:Η ομορφιά μου δε συντονίζεται με το χαρακτήρα μου..!


Και όμως αυτό είχε να πει η κυρία Αλεξανδράτου στο περιοδικό " Nitro" κάνοντας και μια φωτογράφιση... άκρως αποκαλυπτική! Η Τζούλια λοιπόν δήλωσε πως ξέρει ότι πρέπει να αλλάξει την εικόνα που έχει δημιουργήσει αλλά δεν μπορεί να κάνει κάτι καθώς είπε ότι...
όλα αυτά προέρχονται από την έντονη ζωή που κάνει! Συγκεκριμένα είπε:"Το ξέρω ότι στη φάση που είμαι χρειάζεται να γίνει μια σημαντική αλλαγή στη δημόσια εικόνα μου. Και προφανώς δεν είμαι ευχαριστημένη με το διασυρμό στον οποίο έχω υποβληθεί. Όλα αυτά όμως προκύπτουν μέσα από τη ζωή μου, που είναι έντονη. Μάλλον έχουν δίκιο αυτοί που μου λένε ότι η ομορφιά μου δε συντονίζεται με το χαρακτήρα μου. Θα έπρεπε δηλαδή να είμαι πιο συντηρητική, πιο σεμνή, πιο γλυκιά. Κάτι εντελώς διαφορετικό από το χαρακτήρα που έχω. Γιατί αυτός φταίει για όλα!". Μάλιστα.. μετά και από τέτοιες δηλώσεις εμείς δεν έχουμε να πούμε τίποτα παραπάνω!

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Tα εξώφυλλα των πολιτικών - αθλητικών εφημερίδων