ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR(FIREFOX)

..

.::ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ AggAtHiΑ::.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR....

Αναγνώστες

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ LIVE

"Τέλη κυκλοφορίας στη Μπανανία"

"Λυπάμαι που είμαι έλληνας. Ντρέπομαι για το πως έχουν καταντήσει την Ελλάδα μας.
Διατηρώ μια μικρή επιχείρηση στην περιοχή της Ελευσίνας. Έχω 2 φορτηγάκια και ένα καινούριο ΙΧ επιβατηγό που αγόρασα το 2009. Για το 1 φορτηγάκι μου ήρθε το ειδοποιητήριο μέσω ταχυδρομείου. Για τα άλλα δύο οχήματα όχι. Αναγκάστηκα να αφήσω τη δουλεία μου εχθές και να πάω στη εφορία Ελευσίνας. Βρισκόμουν στην εφορία... στις 8.20 το πρωί, όπου γινόταν το αδιαχώρητο. Η ουρά (ένα τεράστιο μπουλούκι ανθρώπων) είχε φτάσει 20 μέτρα μακριά από την είσοδο του κτηρίου. Η πόρτα κλειστή και δύο υπάλληλοι της εφορίας προσπαθούσαν να βάζουν τον κόσμο λίγο λίγο μέσα.
Στην ουρά υπήρχαν άτομα που περίμεναν από τις 5.30 το πρωί. Φυσικά όλη αυτή η αναμονή δημιούργησε πάρα πολλές εντάσεις. Άνθρωποι που λογόφεραν ή ακόμα πιάστηκαν στα χέρια για τη σειρά. Αφού κάθισα και περίμενα για 2,5 ώρες έξω (πάλι καλά που ήταν καλή ημέρα και δεν έβρεχε ούτε έκανε κρύο) ήρθε η σειρά μου να μπω και εγώ μέσα και να αρχίσει το δεύτερο κύμα αναμονής. Είχα βλέπετε την ατυχία να έχω να πάρω σήμα για το νέο μου ΙΧ επιβατηγό και για ένα φορτηγάκι της δουλειάς μου. Αυτό σήμαινε ότι έπρεπε να κάτσω σε δύο ουρές γιατί αλλού έκοβαν τα διπλότυπα για τα ΙΧ επιβατηγά και αλλού τα διπλότυπα για τα φορτηγά. Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι είχαν μόνο έναν γκισέ για τα φορτηγά και πέντε για ΙΧ επιβατηγά. Είχε δημιουργηθεί μία τεράστια ουρά ανθρώπων γιατί στον γκισέ των φορτηγών (ανεξαρτήτου εάν ήταν ΙΧ ή ΔΧ) γιατί έρχονταν εταιρίες με 30-40 φορτηγά που έπρεπε να προμηθευτούν το σήμα. Το αποτέλεσμα ήταν να περιμένω περίπου 15 λεπτά στα ΙΧ και να είμαστε ακίνητοι στα φορτηγά για 45 λεπτά. Αφού βάλαμε με έναν άλλο κύριο τις φωνές για την αναμονή αναγκαστικέ κάποιος ανευθυνο-υπεύθυνος να «ανοίξει» και δεύτερο γκισέ για τα φορτηγά στον γκισέ που είχα πάει για το ΙΧ μου. Και το αποκορύφωμα ήταν ότι έπρεπε να βρει άλλη υπάλληλο που να χειρίζεται το ίδιο κομπιούτερ που χειριζόταν ο άλλος για τα ΙΧ.
Κάποτε έφτασε και η σειρά μου για να πάρω το δεύτερο διπλότυπο και για το φορτηγάκι μου. Μετά έπρεπε να πάω στον επάνω όροφο που ήταν τα ταμεία για να πληρώσω. Ευτυχώς οι δύο ταμίες φαίνονταν τζιμάνια παιδιά γιατί σε μισή ώρα είχαν εξυπηρετήσει πάνω από 80 άτομα. Και τώρα διαβάστε και το κορυφαίο όλων. Αφού πλήρωνες στο ταμείο έπρεπε να περιμένεις πάλι στις ουρές που είχες «κόψει» τα διπλότυπα για να παραλάβεις τα σήματα. Άρα όπως καταλαβαίνετε περίμενα σε άλλες δύο ουρές για να παραλάβω τα δύο σήματα.
Αποτέλεσμα να πάω στις 8.20 το πρωί και να φύγω από την εφορία στις 13.30 το μεσημέρι.
Και φυσικά αναρωτιέμαι γιατί πρέπει ο κόσμος να υποβάλετε σε αυτή τη ταλαιπωρία; Γιατί πρέπει στην εφορία να στηθείς σε άλλη ουρά για τα ΙΧ επιβατηγά σε άλλη για τα φορτηγά αλλού να πας να πληρώσεις και αλλού να παραλάβεις τα σήματα για τα επιβατηγά και αλλού για τα φορτηγά; Δεν μπορείτε κύριοι καρεκλοκένταυροι να κάνετε το σύστημα πιο απλό; Δηλαδή γιατί όταν έχω το ειδοποιητήριο στα χέρια μου πάω σε μία μόνο ουρά ανεξάρτητα τι αμάξι-αμάξια έχω και μάλιστα έχω και επιλογή σε ποια τράπεζα η ταχυδρομείο να τα παραλάβω; Πρέπει μάλλον να δικαιολογήσετε το γιατί έχει τόσους δημόσιους υπαλλήλους το ελληνικό κράτος αλλά και πάλι είστε ανάξιοι να εξυπηρετήσετε τον Έλληνα πολίτη που σας ταΐζει.
Εμάς όμως τα ζώα που περιμέναμε τόσες ώρες εκεί ποιος θα μας δώσει το μεροκάματο;"

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Tα εξώφυλλα των πολιτικών - αθλητικών εφημερίδων