ΚΑΤΕΒΑΣΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR(FIREFOX)

..

.::ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΑ AggAtHiΑ::.

ΕΓΚΑΤΑΣΤΗΣΤΕ ΤΗΝ AGGATHIA TOOLBAR....

Αναγνώστες

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ LIVE

~~~.....ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ....~~~


Κοινό μέτωπο κατά της είσπραξης διοδίων, στον οδικό άξονα της Κορίνθου-Πατρών, συγκροτούν φορείς και πολίτες της Αχαΐας, της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Ήδη 60 οδηγοί από τους τρεις νομούς ετοιμάζουν ομαδική προσφυγή κατά της κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός», για παράνομη είσπραξη διοδίων, επικαλούμενοι την ευρωπαϊκή Οδηγία «η οποία θεμελιώνει το δικαίωμα άρνησης πληρωμής σε περίπτωση που ο δρόμος δεν είναι ασφαλής».

Εκτός της ομαδικής προσφυγής των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας, άλλες 50 μεμονωμένες αγωγές έχουν κατατεθεί στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών από επαγγελματίες οδηγούς και ιδιώτες που ζητούν επιστροφή του αντιτίμου που έχουν καταβάλει και αποζημιώσεις για ηθική βλάβη. Αντιδράσεις στη νομαρχία

Από την πλευρά του ο πρώην υπουργός, Μανώλης Μπεντενιώτης, ως νομικός σύμβουλος της Νομαρχίας Αχαΐας, χαρακτηρίζει την συμπεριφορά της εταιρίας “Ολυμπία Οδός” παράνομη, αντισυμβατική και καταχρηστική, διότι όπως επισημαίνει, «ο δρόμος που εκμεταλλεύεται δεν έχει τα εχέγγυα εθνικής οδού».

Ο αρμόδιος αντινομάρχης Αχαΐας, Σπύρος Θεοχάρης σημειώνει πως η Νομαρχία συνεργάζεται με ομάδα νομικών, που ετοιμάζουν τις επόμενες κινήσεις για τη δικαίωση των πολιτών, που αρνούνται να πληρώνουν διόδια.

Η άρνησή τους στηρίζεται στην ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/62, που ισχύει εδώ και 9 χρόνια. Η Οδηγία καθορίζει τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τις χώρες- μέλη της Ε.Ε., εφόσον επιθυμούν να θεσπίζουν διόδια σε μια οδό.

Αντί για κλειστό αυτοκινητόδρομο, αυτή τη στιγμή που στα περισσότερα από τα 141 χιλιόμετρα που χωρίζουν την Κόρινθο από την Πάτρα οι χρήστες οδηγούν σε μια λωρίδα κυκλοφορίας και μισή βοηθητική, χωρίς διαχωριστική νησίδα και δίχως φωτισμό τις νυχτερινές ώρες.

Βέβαια, το θέμα αυτό έπρεπε να είχε ανακύψει χρόνια τώρα, που χάνονται ανθρώπινες ζωές και που η είσπραξη διοδίων θα έπρεπε να είχε χαρακτηριστεί παράνομη από τα δικαστήρια ήδη.

Όμως, η εγκατάσταση ήδη της εταιρείας ”Ολυμπία Οδός”, που θα κατασκευάσει το έργο του αυτοκινητοδρόμου της Κορίνθου – Πατρών, θα πρέπει να δικαιολογήσει την είσπραξη του τέλους, ως ανταποδοτικού των εργασιών που ήδη γίνονται για την βελτίωση του οδικού άξονα.

Η εταιρεία όπως επισημαίνει ανέλαβε έναν δρόμο με υποδομές του 1969, ενώ ήδη έχει επέμβει με τη μέθοδο της σφαιροβολής στα πιο επικίνδυνα σημεία και έχει βελτιώσει τις αντιολισθητικές συνθήκες της ασφάλτου. Το κύριο έργο θα αρχίσει να φαίνεται από το Φεβρουάριο.

900 τροχαία σε 10 χιλιόμετρα!

Εννιακόσια τροχαία μέσα σε 10 χιλιόμετρα! Τόσα καταγράφηκαν την τελευταία τετραετία από το 120ό έως το 129ο χλμ. τής, κατ' ευφημισμόν, εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών. Από αυτά, τα 19 ήταν σοβαρά και άφησαν πίσω τους τρεις νεκρούς και 29 βαριά τραυματίες.

«Η Κορίνθου-Πατρών είναι από τους πιο επικίνδυνους δρόμους στην Ευρώπη, παρ' όλα αυτά ζητούν από τους οδηγούς να πληρώνουν διόδια. Είναι απαράδεκτο», επισημαίνει ο βουλευτής Αχαΐας Νίκος Τσούκαλης, που μαζί με τον Μιχάλη Παπαγιαννάκη είχαν καταθέσει στα τέλη Ιουλίου ερώτηση προς τα συναρμόδια υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών και Μεταφορών. Αποκάλυπταν, μεταξύ άλλων, ότι οκτώ από τις 13 περιφέρειες της χώρας μας περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 20 πιο επικίνδυνων της Ευρώπης, με βάση τον δείκτη οδικής ασφάλειας και αριθμού τροχαίων.

Απάντηση ήρθε μόνον από τον υφυπουργό Εσωτερικών Π. Χηνοφώτη, που παρουσιάζει στοιχεία από την πλευρά της Τροχαίας. Αναφέρει ότι το πιο δύσκολο κομμάτι, ώς το 145ο χλμ., αστυνομεύεται σε 24ωρη βάση. Περιγράφει τα μέτρα που αποφασίστηκαν πρόσφατα, όπως η συγκρότηση Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων και η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ επισημαίνει εύστοχα ότι «μία από τις αιτίες που επηρεάζουν τα τροχαία ατυχήματα είναι και η κατάσταση του οδοστρώματος του οδικού δικτύου, καθώς και η σήμανση, οριζόντια και κατακόρυφη».... Χ.ΤΖ.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/09/2008

Μας ζητάνε να πληρώσουμε χωρίς να έχουν το δικαίωμα !!!!

Σύμφωνα λοιπόν με την νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να λειτουργούν Διόδια θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να πληρεί τις προδιαγραφές που έχουν οριστεί για αυτό που ονομάζεται Εθνικό Οδικό δίκτυο.

Αποσπάσματα από την «ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999»

«κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία: i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα

ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς,

iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος»

Άρθρο 7:

«2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων»

----------------------------------------------------------------------------------

Ο συγκεκριμένος δρόμος δεν πληρεί ούτε μία από τις προδιαγραφές αυτές. Τίποτα από αυτά όμως δεν εμποδίζει τους «κουμπάρους» της κυβέρνησης, στους οποιους δωθηκε η εκμεταλευση των διοδιων για 40 χρονια να εισπράττουν περισσότερα από 80.000 ευρώ τη μέρα μέσω της ανώνυμης εταιρειας «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ». Αυτά τα διόδια είναι ντροπή και αίσχος και οι «κύριοι» της «Ολυμπίας Οδού» πρέπει να τιμωρηθούν που υποτιμούν τη νοημοσύνη μας. Για να τους επιβληθούν όμως κυρώσεις πρέπει να υποβάλουμε όλοι μας μηνύσεις !!! Απλώς πείτε στους αστυνομικούς που βρίσκονται στα διόδια ότι θέλετε να κάνετε μήνυση !! Δεν χρειάζεται πολύ χρόνο. Μόνο 5 λεπτά αρκούν. Ο κόσμος δεν ξέρει ότι δεν χρειάζεται να πληρώνει το κόστος των διοδίων (2,8 ευρώ). Αντίθετα, οι ξένοι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών σίγουρα πιο ενημερωμένοι από εμάς, δεν πληρώνουν. Αυτό βέβαια δεν έχει καμιά συνέπεια, αφού είναι παράνομο να ζητάνε διόδια.

Κοινό μέτωπο κατά της είσπραξης διοδίων, στον οδικό άξονα της Κορίνθου-Πατρών, συγκροτούν φορείς και πολίτες της Αχαΐας, της Ηλείας και της Αιτωλοακαρνανίας.

Ήδη 60 οδηγοί από τους τρεις νομούς ετοιμάζουν ομαδική προσφυγή κατά της κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός», για παράνομη είσπραξη διοδίων, επικαλούμενοι την ευρωπαϊκή Οδηγία «η οποία θεμελιώνει το δικαίωμα άρνησης πληρωμής σε περίπτωση που ο δρόμος δεν είναι ασφαλής».

Εκτός της ομαδικής προσφυγής των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας, άλλες 50 μεμονωμένες αγωγές έχουν κατατεθεί στο Διοικητικό Πρωτοδικείο Αθηνών από επαγγελματίες οδηγούς και ιδιώτες που ζητούν επιστροφή του αντιτίμου που έχουν καταβάλει και αποζημιώσεις για ηθική βλάβη. Αντιδράσεις στη νομαρχία

Από την πλευρά του ο πρώην υπουργός, Μανώλης Μπεντενιώτης, ως νομικός σύμβουλος της Νομαρχίας Αχαΐας, χαρακτηρίζει την συμπεριφορά της εταιρίας “Ολυμπία Οδός” παράνομη, αντισυμβατική και καταχρηστική, διότι όπως επισημαίνει, «ο δρόμος που εκμεταλλεύεται δεν έχει τα εχέγγυα εθνικής οδού».

Ο αρμόδιος αντινομάρχης Αχαΐας, Σπύρος Θεοχάρης σημειώνει πως η Νομαρχία συνεργάζεται με ομάδα νομικών, που ετοιμάζουν τις επόμενες κινήσεις για τη δικαίωση των πολιτών, που αρνούνται να πληρώνουν διόδια.

Η άρνησή τους στηρίζεται στην ευρωπαϊκή Οδηγία 1999/62, που ισχύει εδώ και 9 χρόνια. Η Οδηγία καθορίζει τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνται από τις χώρες- μέλη της Ε.Ε., εφόσον επιθυμούν να θεσπίζουν διόδια σε μια οδό.

Έτσι λοιπόν, διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μία λωρίδες κυκλοφορία, ανά κατεύθυνση, με διαχωριστική νησίδα. Επίσης, δεν πρέπει να διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό.

Αντί για κλειστό αυτοκινητόδρομο, αυτή τη στιγμή που στα περισσότερα από τα 141 χιλιόμετρα που χωρίζουν την Κόρινθο από την Πάτρα οι χρήστες οδηγούν σε μια λωρίδα κυκλοφορίας και μισή βοηθητική, χωρίς διαχωριστική νησίδα και δίχως φωτισμό τις νυχτερινές ώρες.

Βέβαια, το θέμα αυτό έπρεπε να είχε ανακύψει χρόνια τώρα, που χάνονται ανθρώπινες ζωές και που η είσπραξη διοδίων θα έπρεπε να είχε χαρακτηριστεί παράνομη από τα δικαστήρια ήδη.

Όμως, η εγκατάσταση ήδη της εταιρείας ”Ολυμπία Οδός”, που θα κατασκευάσει το έργο του αυτοκινητοδρόμου της Κορίνθου – Πατρών, θα πρέπει να δικαιολογήσει την είσπραξη του τέλους, ως ανταποδοτικού των εργασιών που ήδη γίνονται για την βελτίωση του οδικού άξονα.

Η εταιρεία όπως επισημαίνει ανέλαβε έναν δρόμο με υποδομές του 1969, ενώ ήδη έχει επέμβει με τη μέθοδο της σφαιροβολής στα πιο επικίνδυνα σημεία και έχει βελτιώσει τις αντιολισθητικές συνθήκες της ασφάλτου. Το κύριο έργο θα αρχίσει να φαίνεται από το Φεβρουάριο.

900 τροχαία σε 10 χιλιόμετρα!

Εννιακόσια τροχαία μέσα σε 10 χιλιόμετρα! Τόσα καταγράφηκαν την τελευταία τετραετία από το 120ό έως το 129ο χλμ. τής, κατ' ευφημισμόν, εθνικής οδού Κορίνθου-Πατρών. Από αυτά, τα 19 ήταν σοβαρά και άφησαν πίσω τους τρεις νεκρούς και 29 βαριά τραυματίες.

«Η Κορίνθου-Πατρών είναι από τους πιο επικίνδυνους δρόμους στην Ευρώπη, παρ' όλα αυτά ζητούν από τους οδηγούς να πληρώνουν διόδια. Είναι απαράδεκτο», επισημαίνει ο βουλευτής Αχαΐας Νίκος Τσούκαλης, που μαζί με τον Μιχάλη Παπαγιαννάκη είχαν καταθέσει στα τέλη Ιουλίου ερώτηση προς τα συναρμόδια υπουργεία ΠΕΧΩΔΕ, Εσωτερικών και Μεταφορών. Αποκάλυπταν, μεταξύ άλλων, ότι οκτώ από τις 13 περιφέρειες της χώρας μας περιλαμβάνονται στον κατάλογο των 20 πιο επικίνδυνων της Ευρώπης, με βάση τον δείκτη οδικής ασφάλειας και αριθμού τροχαίων.

Απάντηση ήρθε μόνον από τον υφυπουργό Εσωτερικών Π. Χηνοφώτη, που παρουσιάζει στοιχεία από την πλευρά της Τροχαίας. Αναφέρει ότι το πιο δύσκολο κομμάτι, ώς το 145ο χλμ., αστυνομεύεται σε 24ωρη βάση. Περιγράφει τα μέτρα που αποφασίστηκαν πρόσφατα, όπως η συγκρότηση Τροχαίας Αυτοκινητόδρομων και η συνεργασία με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς, ενώ επισημαίνει εύστοχα ότι «μία από τις αιτίες που επηρεάζουν τα τροχαία ατυχήματα είναι και η κατάσταση του οδοστρώματος του οδικού δικτύου, καθώς και η σήμανση, οριζόντια και κατακόρυφη».....



Χ.ΤΖ.




ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 26/09/2008

Μας ζητάνε να πληρώσουμε χωρίς να έχουν το δικαίωμα !!!!

Σύμφωνα λοιπόν με την νομοθεσία της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για να λειτουργούν Διόδια θα πρέπει ο συγκεκριμένος δρόμος να πληρεί τις προδιαγραφές που έχουν οριστεί για αυτό που ονομάζεται Εθνικό Οδικό δίκτυο.

Αποσπάσματα από την «ΟΔΗΓΙΑ 1999/62/ΕΚ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ της 17ης Ιουνίου 1999»

«κάθε οδός η οποία έχει μελετηθεί και κατασκευαστεί ειδικά για την κυκλοφορία αυτοκινήτων οχημάτων, η οποία δεν εξυπηρετεί τις παρόδιες ιδιοκτησίες και η οποία: i) εκτός από ορισμένα σημεία της ή εκτός από προσωρινές διευθετήσεις, διαθέτει, για τις δύο κατευθύνσεις της κυκλοφορίας, διακεκριμένα οδοστρώματα τα οποία χωρίζονται μεταξύ τους είτε με διαχωριστική νησίδα που δεν προορίζεται για την κυκλοφορία, είτε, κατ’ εξαίρεση, με άλλα μέσα

ii) δεν διασταυρώνεται στο ίδιο επίπεδο με άλλη οδό, με σιδηροδρομική ή τροχιοδρομική γραμμή ή με λωρίδα για πεζούς,

iii) χαρακτηρίζεται συγκεκριμένα ως αυτοκινητόδρομος»

Άρθρο 7:

«2. α) Διόδια και τέλη χρήσης επιβάλλονται μόνο στους χρήστες αυτοκινητοδρόμων ή άλλων οδών με περισσότερες από μια λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, όταν οι οδοί αυτές έχουν χαρακτηριστικά ανάλογα προς τα χαρακτηριστικά των αυτοκινητοδρόμων καθώς και στους χρήστες γεφυρών, σηράγγων και ορεινών διαβάσεων»

----------------------------------------------------------------------------------

Ο συγκεκριμένος δρόμος δεν πληρεί ούτε μία από τις προδιαγραφές αυτές. Τίποτα από αυτά όμως δεν εμποδίζει τους «κουμπάρους» της κυβέρνησης, στους οποιους δωθηκε η εκμεταλευση των διοδιων για 40 χρονια να εισπράττουν περισσότερα από 80.000 ευρώ τη μέρα μέσω της ανώνυμης εταιρειας «ΟΛΥΜΠΙΑ ΟΔΟΣ». Αυτά τα διόδια είναι ντροπή και αίσχος και οι «κύριοι» της «Ολυμπίας Οδού» πρέπει να τιμωρηθούν που υποτιμούν τη νοημοσύνη μας. Για να τους επιβληθούν όμως κυρώσεις πρέπει να υποβάλουμε όλοι μας μηνύσεις !!! Απλώς πείτε στους αστυνομικούς που βρίσκονται στα διόδια ότι θέλετε να κάνετε μήνυση !! Δεν χρειάζεται πολύ χρόνο. Μόνο 5 λεπτά αρκούν. Ο κόσμος δεν ξέρει ότι δεν χρειάζεται να πληρώνει το κόστος των διοδίων (2,8 ευρώ). Αντίθετα, οι ξένοι επαγγελματίες οδηγοί φορτηγών σίγουρα πιο ενημερωμένοι από εμάς, δεν πληρώνουν. Αυτό βέβαια δεν έχει καμιά συνέπεια, αφού είναι παράνομο να ζητάνε διόδια.

ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ

Tα εξώφυλλα των πολιτικών - αθλητικών εφημερίδων